duminică, 6 noiembrie 2011

Pârtia din pădure

De multă vreme discutam și puneam la cale o tură care să includă drumul forestier care leagă Semenicul de lacul de la Văliug. A venit vremea să facem această tură.
La ora 11:00 am plecat din Timișoara, 4 persoane, 4 biciclete, cu destinația Semenic. Am admirat pe drum peisajul frumos oferit de toamnă, așa că a trecut mai ușor timpul și la ora 13:00 am ajuns sus și am început să ne pregătim pentru coborâre. Sufla tare un vânt rece care ne grăbea să începem coborârea.
Începem să coborâm și ne dăm repede seama că drumul forestier folosit ca pârtie iarna nu este amenajat, fiind destul de denivelat, cu pietriș și bolovani pe alocuri, canale făcute de roțile mașinilor care au trecut pe acolo și șanțuri săpate de apă care ajung  la jumătate de metru adâncime.
Ca "terenul de joacă" pentru azi să fie și mai interesant, a fost acoperit de frunzele căzute din copaci, creând surprize și făcând mai grea coborârea.

Chiar dacă a fost o coborâre mai grea, ne-am simțit bine, vremea a fost bună, am avut parte de niște peisaje superbe.





La un moment dat drumul pe care coboram se intersecta cu un alt drum forestier care părea mai bun și am continuat să coborâm pe el.
Acest drum ne-a scos la șosea, pe care am continuam să mergem până la lac, unde ne aștepta mașina cu care am urcat.
Am stat ceva timp la soare pe ponton iar apoi am servit masa.







La masă am aflat că pârtia este amenajată doar 800m până la cabană și am hotărât că e deja prea târziu să mai urcăm pentru încă o coborâre, și că vom coborâ pe șosea până la Reșița, 3 pe biciclete și unu cu mașina.
Când am ajuns în Reșița era deja întuneric, și temperatura a scăzut considerabil. Am pus bicicletele pe mașină și ne-am întors acasă.
A fost o tură frumoasă dar din păcate cam scurtă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu