duminică, 11 decembrie 2011

Autostrada Timișoara-Arad

Încă din vară îmi doream ca într-o zi să pedalez pe autostradă, înainte ca aceasta să fie deschisă oficial. Această dorință mi s-a împlinit azi. După o noapte mai lungă și puțin somn, mă trezește un mesaj la ora 9:20. Era un mesaj de la un prieten cu care am discutat cu o zi înainte și am pus la cale plimbarea pe autostradă.
Am inspectat vremea care nu părea favorabilă și am hotarât să ieșim la plimbare.
Ne-am întâlnit la ora 11:00 la Kaufland în calea Lipovei și am pedalat pe drumul de Lipova până după Giarmata, unde se poate intra pe autostradă. Aici am resetat vitezometru pentru a măsura distanța până la Arad.
Am pedalat în voie, inspectând nivelul la care au ajuns lucrările, sub privirile mirate ale muncitorilor.

Pe toată distanța autostrăzii se lucra chiar dacă este duminică. Drumul este asfaltat în întregime, a rămas de montat balustrada pe ici pe colo și trasat liniile.
Toate bune până ajungem la intrarea în Arad. Aici am oprit pentru o scurtă pauză de masă și relaxare. În scurt timp am urcat pe biciclete cu gândul să ne întoarcem la Timișoara pe unde am venit. Dar planul nostru s-a schimbat la aproximativ 1 km de la locul unde am făcut pauza de masă. Doi muncitori au încercat să ne oprească dar n-am oprit. Au urcat în mașini și la aproximativ 1km  au blocat drumul cu mașinile. Ne-am oprit să vedem despre ce este vorba, cu toate ca benzile de pe celălalt sens era liber și puteam trece de blocaj.
Suntem rugați să ieșim de pe autostradă spre Arad. Nu am reușit să-i înduplecăm pe muncitori cu toate că le-am explicat că până la ei nu ne-a oprit nimeni.
Am ieșit de pe autostradă, am intrat în Arad, de unde l-am sunat pe un prieten să vină cu mașina să ne ia.
Până când a ajuns prietenul nostru am stat și am povestit la o benzinărie, povestind și reflectând la cele întâmplate anterior. Cam la jumătate de oră a ajuns prietenul nostru cu mașina și ne-am întors în Timișoara.
În final am reușit să facem ce am visat și va rămâne o amintire plăcută experiență de azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu