duminică, 19 decembrie 2010

Cu amanta-n Retezat

Retezat
12 iulie
2 mașini
5 cicliști
Am plecat dimineața devreme, pe la 6 din Timișoara spre Hațeg unde am facut puțină aprovizionare cu mâncare, ne-am dezmorțit și am plecat mai departe până la Hobița, de unde începea excursia pe biciclete.


La Hobița am scos bicicletele din mașini, ne-am echipat și am început să urcăm.

După o bucată bună de urcare cu soare din plin am intrat în pădure și am făcut o pauză la izvor pentru apă și să mâncăm.


Continuăm drumul care devine din ce in ce mai bolovănos până la Cabana Baleia, după care în încercarea de a lega traseul cu un altul facem o mică rătacire.




Ne-am întors pe același drum înapoi la Hobița, de unde am mers unde aveam rezervată cazarea la Cabana Albinel, complexul Doruleț, unde nu vă recomand să mergeți, cel puțin nu în condițiile găsite de noi.


A doua zi dimineața plecăm de la cabană pe biciclete spre Poiana Pelegii. În urcare trecem pe lângă lacul Gura Apei și prin Parcul Național Retezat. Peisajul este superb și îmi doresc o pauză mai lungă pentru a nu scăpa nimic nefotografiat.







Ajunși sus, luăm masa, stăm puțin la soare, admirăm peisajul și apoi coborâm pe unde am urcat. Ajunși la cabană, străngem bagajele și ne întoarcem la Timișoara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu