vineri, 31 decembrie 2010

Stâna de Vale și peștera Meziad

O altă ieșire pe biciletă din vara trecută a fost cea care a avut ca obiectiv Stâna de Vale și peștera Meziad.
Am plecat in 4 iulie din Timișoara de unul singur la ora 7. Drumul a fost liber fiind duminica dimineața, am ieșit repede din oraș pe calea Lipovei, trecând prin Giarmata, Pișchia, Fibiș, Mașloc, Alioș. Am ajuns în Lipova pe la ora 9:30 unde am făcut o pauză de masă. În sunetul colopotelor bisericii am plecat mai departe. În acea zi trebuia, conform planului să ajung la Chișineu-Criș unde urma să dorm. Am ajuns pe la ora 13:30 în Chișineu-Criș și am lăsat bicicleta să se odihnească până a doua zi.
Pe 5 iulie, dimineața la ora 8 am plecat mai departe obiectivul fiind să ajung la Beiuș. Am plecat pe vreme bună, însă din Salonta a început o ploaie măruntă care a ținut aproape până în Tinca, unde am făcut pauza de masă chiar la fântânile cu apă minerală.

În jurul orei 13 am ajuns la Beiuș unde am și rămas până a doua zi.
6 iulie, la ora 8 plecam din Beiuș spre Stâna de Vale. Am ajuns sus destul de repede, am făcut pauza de masă chiar lângă Izvorul Minunilor, am făcut niște poze, după care am fost nevoit să cobor în grabă pentru că niște nori negri se apropiau cu viteză. Pe când am ajuns jos cred că sus ploua deja.





M-am întors în Beiuș și îmi faceam planul pentru ziua următoare, să ajung la peștera Meziad, lucru pe care l-am făcut dar fiind echipat inadecvat pentru a intra în peșteră m-am limitat la a privi de afară și făcut poze.



 M-am întors la Beiuș de unde am plecat următoarea zi la Chișineu-Criș și de acolo la Timișoara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu