marți, 29 martie 2011

Descoperă Timișoara 2011

În acest an, la fel ca și anul trecut echipa „Alleycats” (Alex, Mircea, Radu) a participat la concursul Descoperă Timișoara.
Mai jos puteți citi relatarea lui Mircea cu referire la acest concurs.

“Duminică 20.03.2011 am participat la concursul Descoperă Timișoara, organizat de Fundația Bega, Verde pentru biciclete și CS Gratzu. Echipa o aveam formată de anul trecut „ Alleycats” , eu, Radu și Alex. Ne-am înscris pe net cu o lună înainte ce concurs, Radu a participat în sâmbăta de dinainte de concurs la ședința tehnică. Duminică dimineața la ora 9 am mers să validăm înscrierea , să luăm harta și să tragem la sorți primul punct de control.
Apoi m-am întors acasă să pun la punct traseul și strategia. O mare parte din punctele de control s-au păstrat de anul trecut, așa că am avut puțin de muncă la marcarea noilor puncte. Am desenat rapid traseul, l-am încărcat pe GPS și la 11:45 eram în parcarea Timco, gata de start. A plouat toată dimineața și nu avea de gând să se oprească . Până când am ajuns în primul punct de control obligatoriu pe care l-am tras la sorți (Centrala Hidro) eram deja complet uzi. Totul a mers perfect, eu mă ocupam de traseu, Radu ținea harta și se ocupa de colectarea punctelor. Nu am avut timpi morți, am făcut foarte putine și scurte bucle de ocolire. La jumatătea concursului pe la ora 13:30 ajungem la punctul Bonus 3 la capătul tramvaiului 5 pe calea Bogdaneștilor, aici arbitri de traseu ne spun că nu au buline și că se vor semna pe hartă, iar apoi mergem mai departe. Continuăm în ritm susținut, murați complet și la ora 14:58 ajungem la finish. La ora 14:59 ni se validează harta. După care repede încep să lipesc bulinele care le-am primit de la arbitri, pentru că de la a doua treime a traseului harta era deja udă iar bulinele nu se mai lipeau astfel arbitri ne dădeau bulinele să le lipim când ajungem la finish ca să nu le pierdem pe traseu când manipulăm harta; și predau rapid harta fară să apuc să numar câte puncte am strâns deoarece tot aud lângă mine "că să o predau cât mai repede că altfel mă descalifică" dar înainte să o dau rog pe cei din jur sa îi facă o poză. Predau harta și asteptăm premierea, începem să îmbrăcăm tot ce avem la noi și să căutăm un calorifer cald. Văd că încep să se scrie diplomele și întreb pe ce loc suntem, fata de acolo îmi zice că am făcut 43 de puncte și suntem pe locul 4. Văd că nu e rost de podium așa că plecăm rapid acasa să facem un duș fierbinte pentru că deja tremuram de-a binelea. Ajung acasă, fac rapid duș și merg să descarc track-ul de pe GPS să văd ce am facut, număr punctele , calculez bonusurile și surpriză, am făcut 45 de puncte. Sun să fac rost de poza care au facut-o la harta. Primesc poza pe email și încep să caut greșala, cei care au numărat puntele nu au numărat și punctul bonus 3 în care arbitri neavând buline s-au semnat pe hartă. Caut pe pedaleaza.ro numărul de telefon al organizatorilor și îi sun. Era deja ora 17 cam la o ora dupa premiere, îmi raspunde Romina și îi spun de greșala pe care au făcut-o. Ea îmi răspunde că acum au plecat de acolo și că mâine vor face ședniță și vor discuta problema aceasta.
Luni 21.03.2011 pe la amiaza o sun din nou pe Romina, îmi spune că acum e ocupată dar ședința e la ora 16 așa ca o rog după ce are un răspuns să-mi dea de știre. Pe la 18 vine Radu la mine și mă întreabă ce s-a mai rezolvat. O sun pe Romina. Ea îmi zice că nu știe cum să îmi spună, că nu au cum să schimbe clasamentul și îmi zice că de ce nu am zis atunci că alții așa au făcut. Pai eu de unde să știu câte puncte am făcut când voi m-ați zorit să lipesc bulinele și să vă dau harta să o numarați, eu de unde să știu că voi nu îmi numarați punctul cu semnătura. Îi repet încă odată povestea iar ea îmi spune că știe de problema din punctul bonus 3 că ea le-a dat pix special cu care să semneze pe hartă. Că înțelege greșala care s-a făcut dar ei nu mai pot să facă nimic pentru că premierea s-a facut deja, că au afișat clasamentul pe net și că nu mai pot să îl modifice. Caut pe net numarul lui Grațian, îl sun și îi spun povestea. Îmi zice că nu el s-a ocupat de numarare și de diplome că el e doar pe parte tehnică și că Romina se ocupă de numararea punctelor, premiere și de media (PR), mi-a mai zis că o să vorbească și or să vadă ce vor face
De ce scriu acum? Pentru ca am considerat să le las o săptămână în care să își repare greșala. Dar ei nu sunt capabili de acest lucru. Pe ei îi interesează doar imaginea. Fairplay-ul, corectitudinea, recunoașterea muncii pentru ei sunt lucruri nedescoperite încă, ei acum descoperă Timișoara. Nu au capacitatea să își repare greșelile. Am auzit doar vorbe prin care aruncă vina de la unul la altul. Nu am primit nici măcar un email în care să îsi ceară scuze pentru greșala făcută. Nu am vazut nici o erată pe nici un site.

Păcat că o idee așa frumoasă e prost pusă în practică de acești organizatori.
Fundația Bega, Verde pentru biciclete, CS Gratzu - SĂ VĂ FIE RUȘINE!

Noi am făcut:
45 de puncte
63,3KM – distanță parcursă
23 Km/h – viteză medie
2:45 – timp de pedalare
2:59 – timp total
Track-ul: http://www.bikemap.net/route/874241
Poza hărții:
https://picasaweb.google.com/102430222852967802766/DescoperaTimisoara?authkey=Gv1sRgCJe6yI_B6I3y6AE#5589445645439568690
Feedback-ul e important așa că lăsați comentarii.

3 comentarii:

  1. GRATZU AND ALL HIS SHIT SUCKS

    RăspundețiȘtergere
  2. Desi a plouat nu credem ca ploaia poate fi o scuza pentru astfel de greseala!
    Iar faptul ca o greseala nu a fost remediata nu are nici o scuza, din potriva e cu atat mai deranjanta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam asa, greseli se fac peste tot. Normal ar fi sa recunoasca ca au gresit si sa altereze clasamentul. Intradevar, e o boacana, dar mai bine sa o recunoasca decat sa ajunga un mare scandal despre cum nu le pasa.
    In cel mai rau caz, incearca prin presa, totdeauna cauta lumea un subiect.

    RăspundețiȘtergere